Sunday, April 24, 2011

Nice videos for 24/4/11..tp cukup memberi makna

Bismillahirrahmanirrahim..
Hari ini saya ingin berkongsi 2 video bg saya sangat menarik..1 mengenai motivasi dan 1 lagi Misi Al-Fateh...

Video pertama di kongsi oleh kak lah yang tersayang untuk adik-adik yang akan menghadapi finale exam, termasuk ana sendiri..tak tahu kenapa, diri ni sangat suka akan video ni. Mungkin kerana maksudnya yang sangat mendalam dan tiba-tiba dapat refresh motivasi diri ini. Mahu berkongsi dengan yang lain video ini dan menyimpannya di dalam blog ini..


Video yang kedua pula adalah mengenai MISI Al-FATEH yang akan berlangsung pada 11-13 Mei 2011..Hmm..rugi sangat sape yang tak pergi..lain dari yang lain..walaupun agak lawak video ni, I mean creative la, namun video ni hanyalah sebagai teaser..Nak tau episod yang seterusnya kena la sertai X-MAKE 2011 anjuran Kelab Iqra'.Memang kali ni lain dari yang lain la..What a nice video=) Ha!1 lagi.tau tak Al-Fateh tu siapa?Boleh la start baca buku pasal Sultan Muhammad Al-Fateh..ramai penulis yang karang..antara yang saya cadangkan ialah yang ditulis oleh Abdul Latif(klu tak silap la ejaan mcm ni)...Baca habis dlu , baru dapat feel MISI AL-FATEH ni...


tak reti nk attach video macam mana..tp blh la try click kat situ yer...alang2 tu, tekan la button LIKE  Kelab Iqra' yer..Wassalam..