Wednesday, December 28, 2016

Selalu sangat sakit belakang

Assalamualaikum semua.

Saya nak kongsi sikit pengalaman saya masa mengandung lagi-lagi bila dah akhir bulan.

Selalu je kalau bangun tidur mesti sakit belakang. Dengan badan kita yang dah makin sarat,dengan banyak kerja yang nak dibuat,mana la nak tahan kan.

Alhamdulillah saya diperkenalkan dengan osteometrik shaklee. Alhamdulillah3x.

Bila makan setiap malam,bangun pagi tu memang lega sangat-sangat. Takde la nk mengeluh lagi ke apa.

So,siapa2 yang ada masalah sama mcm saya,saya sarankan untuk ambil. Yang tak mengandung pon boleh ambil.

Belum cuba belum tahu. Kalau dah cuba,pasti tak rugi.

Boleh hubungi saya kalau berminat dengan osteometrik  atau produk shaklee lain. 

📞📲013-7910514

No comments: